Dějiny vzdělávání od antiky po Komenského hodnocení
Tereza Vacínová
Studijní text Dějiny vzdělávání od antiky po Komenského analyzuje vývoj pedagogické teorie a praxe. Uvádí studenty do problematiky výchovy a vzdělávání v antických starověkých státech, charakterizuje proměnu středověkého způsobu myšlení, které ovlivnilo celkovou koncepci evropské vzdělanosti na dlouhá staletí. V souvislosti s vývojem společnosti publikace popisuje návrat renesance a humanismu k původním antickým ideálům. Současně se také věnuje období reformace a protireformace. Závěrečná část přináší rozbor pedagogického odkazu muže, jehož dílo stojí na přelomu epoch středověku a novověku, významného reformátora Jana Amose Komenského.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Dějiny vzdělávání od antiky po Komenského: 70 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
vzdělávání, edukaceAutorovy další knížky
2009 | Dějiny vzdělávání od antiky po Komenského |
2011 | Aktuální otázky vzdělávání dospělých |