Design publikací hodnocení
Lakshmi Bhaskaran
Kniha Design publikací zkoumá různé vlivy na tuto oblast designu včetně životnosti dokumentů, globální spotřeby a požadavků distribuce, vystavování a ekologických otázek. Rozebírá způsob, jak publikace upoutávají čtenáře a spojují se s nimi na estetické a emocionální úrovni prostřednictvím informací, které předkládají, svým vzhledem a tím, jaký pocit ve vás vzbuzují, když je držíte v ruce. Tato kniha rozebírá obor design publikací pomocí pohledu na jeho jednotlivé prvky a formy. Popisuje zásady grafického designu, zvažuje materiální a finanční důsledky výrobních otázek a pojednává o specifických designérských potřebách různých druhů publikací. Zkoumá všechno od komerčních požadavků na obálky a navigační úlohy sazebních obrazců (rastrů) a grafických návrhů po fyzické požadavky na formát a vazbu. Tento mezinárodní výběr předvádí šíři a rozmanitost designu produkovaného v této oblasti a současně představuje inspirativní prostředí designérů a studií, v nichž vzniká. Kniha ukazuje, jak rozsáhlý je prostor pro tvořivost ve všech oblastech designu publikací.... celý text
Literatura naučná O literatuře
Vydáno: 2007 , Slovart (CZ)Originální název:
What is publication design?
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Design publikací: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).