Didaktika ekonomických předmětů hodnocení
Katarína Krpálková Krelová , Pavel Krpálek
Vysokoškolská učebnice oborové didaktiky je teorií vyučování skupiny ekonomických předmětů, blízkých si obsahově, didaktickým zacílením a instrumentáriem: nemateriálními a materiálními didaktickými prostředky k dosažení výchovných a vzdělávacích cílů. Právě deskripce a analýza všech rozhodujících prvků a vazeb didaktického systému v současných kurikulárních podmínkách tvoří meritum publikace. Její autoři ve shodě s cílovou skupinou čtenářů - studentů učitelství a učitelů ekonomických předmětů - orientují svoji pozornost především na prakticky využitelné aspekty práce učitele v ekonomickém vzdělávání, zejména na středních odborných školách ekonomického zaměření. Smyslem je systematicky a co možná nejpřístupnější formou prezentovat podstatné aspekty moderní oborové didaktiky ve více než šedesátileté tradici učitelského vzdělávání na Vysoké škole ekonomické v Praze a v souladu s nejnovějšími světovými trendy odborného vzdělávání. ... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Didaktika ekonomických předmětů: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).