Didaktika profesního vzdělávání dospělých hodnocení
Jaroslav Mužík
Prudké zvyšování potřeby vzdělávání dospělých (pro které je používán název andragogika) je jedním ze základních atributů informační společnosti. Vzdělávat se musíme všichni, a to v podstatě nepřetržitě. Přitom jde o záležitost složitou a nákladnou. Má-li být zároveň efektivní, musejí ti, kdo vzdělávání dospělých provádějí, prakticky využívat výsledky teorie vzdělávání dospělých – andragogické didaktiky.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Didaktika profesního vzdělávání dospělých: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2004 | Androdidaktika |
2000 | Profesní vzdělávání dospělých |
2005 | Didaktika profesního vzdělávání dospělých |
1998 | Andragogická didaktika |
2011 | Řízení vzdělávacího procesu - Andragogická didaktika |