DIDATECH – Didaktická souprava pro výuku techniky. Tvoříme a bádáme v elektronice hodnocení
Pavlína Částková , Martin Havelka , Jiří Dostál
Uvedený text náleží jako čtvrtý v pořadí do souboru metodických příruček, které byly vytvořeny v rámci projektu Badatelsky orientovaná výuka ve školním a neformálním vzdělávání realizovaném na Univerzitě Palackého. Tato série publikací vznikla ve snaze aktualizovat a inovovat technickou výchovu na školách prostřednictvím badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání. Hlavním obsahem publikací je soubor metodických materiálů pro realizaci praktické činnosti žáků základních škol. Čtvrtá část je zaměřena na specifickou oblast technické výchovy, na pracovní činnosti v oblasti elektroniky na úrovni druhého stupně základní školy. Metodická příručka obsahuje 5 souborných didaktických materiálů obsahujících kromě podrobných pracovních postupů s technickou dokumentací také specifické didaktické kategorie, mezi které patří edukační cíle, klíčové kompetence, motivace aj. Ústředním prvkem badatelských činností realizovaných dle uvedené příručky je nepájivé kontaktní pole - přípravek používaný při navrhování a oživování jednodušších elektronických konstrukcí. Tento prvek slouží k realizaci elektronických obvodů bez použití pájení. K jeho výhodám patří možnost v případě potřeby realizované zapojení rychle modifikovat. Další výhodou je univerzálnost, otevřený systém stavebnice (jeho prvky lze doplňovat) a snadná výměna poškozených obvodových prvků. To vše vede k příznivým pořizovacím a provozním nákladům.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.