DIDATECH – Didaktická souprava pro výuku techniky Tvoříme a bádáme ve výuce na prvním stupni ZŠ hodnocení
Jiří Dostál , Pavlína Částková , Martina Krestýnová
Metodická příručka pro pedagogy vznikla ve snaze aktualizovat a inovovat technickou výchovu na školách prostřednictvím badatelsky orientovaného přístupu ke vzdělávání. Obsahem publikace jsou náměty na pracovní činnosti žáků odpovídající úrovni prvního stupně základní školy. Metodická příručka obsahuje celkem 27 metodických listů s pracovními postupy a fotodokumentací. Mimo to jsou součástí pracovních listů také specifické didaktické kategorie, mezi které patří edukační cíle, klíčové kompetence, motivace a další. Při tvorbě metodických listů se autoři rovněž snažili aplikovat prvky kritického myšlení, přičemž byl kladen důraz na reflexi a řízenou sebereflexi žáků. Publikace vznikla v rámci projektu Badatelsky orientovaná výuka ve školním a neformálním vzdělávání realizovaném na UP.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.