Do školy beze strachu hodnocení
Dieter Krowatschek , Holger Domsch
Aby vaše dítě chodilo do školy s radostí a nemuselo překonávat strach. Návody a tipy pro rodiče jak pomoci dítěti vyrovnat se s nepříjemnými pocity, kde a jak hledat příčiny strachu ze školy, jak strach potlačit a jak najít motivaci pro chození do školy. Názorně vysvětleno na příkladech ze života, doplněno o návody na uvolňovací cvičení, relaxační hry, a doporučené pohybové aktivity. Vstává vaše dítě ráno do školy s nechutí? Má strach z učitele nebo ze zkoušení, bojí se jít do školy samo, anebo dokonce trpí strachem z odloučení? Pokud ano, neváhejte a hledejte rady v této knize. V knize naleznete: Jak naučit děti sebedůvěře před obávaným zkoušením, relaxační a dechová cvičení na potlačení strachu a posílení sebevědomí. Příběhy, které dětem pomáhají strach pojmenovat a bojovat s ním. Jak s dětmi o jejich obavách mluvit, jak vylepšit domácí rituály pro zvýšení rodinné pohody (ranní vstávání, výlety, povídání u oběda, chvilky při usínání). Rady, jak s dětmi používat motivační bodový plán pro plnění krátkodobých cílů. Jak zvládat strach z odloučení, úzkostné poruchy, sociální úzkost. Příběh pro odnaučení nočního pomočování způsobeného stresem. Zajímavé metody pro překonání školního stresu či pro odnaučení tiků a kousání nehtů (odvedení pozornosti, práce s myšlenkami, pozitivní myšlení, dechová a uvolňující cvičení). Příčiny úzkostných poruch genetická výbava, krizové životní události, vliv okolí, vrstevníků a rodičů, výchova a nepřiměřená očekávání, šikana ze strany spolužáků či učitelů, tělesné příčiny. Seznam pedagogicko-psychologických poraden v České republice. O autorech: Autoři jsou dětští psychologové, pro české čtenáře upravila Mgr. Jana Vysloužilová, která pracuje v pedagogicko-psychologické poradně v Ostravě.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Do školy beze strachu: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).