Efektivní marketing hodnocení
Peter Hingston
Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak využívat výhodné distribuční cesty, správně koncipovat image a využívat reklamy k dosažení maximálního odbytu. Tabulky, grafy i přehledné nabídky tipů a rad, dotazníky a kontrolní seznamy vám nabídnou cestu k snadnému pochopení nejrůznějších aspektů, které jsou spojené s úspěšným marketingem.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2002 , Knižní klubOriginální název:
Effective Marketing, 2001
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
2 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Efektivní marketing: 65 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).