Etiketa v zaměstnání - Udělejte dobrý dojem hodnocení
Inge Wolff
Telefonát se šéfem, večeře s vašimi obchodními partnery nebo dopisový kontakt se zákaznicí dobré společenské chování v zaměstnání je žádaným a důležitým faktorem pro váš úspěch, protože kdo se s jistotou pohybuje na profesním parketu, působí suverénně a sympaticky. Tento poradce vám ukáže, jak se předvést z té nejlepší stránky a jak zabránit různým nástrahám.... celý text
Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2008 , GradaOriginální název:
Knigge in Job, 2007
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Etiketa v zaměstnání - Udělejte dobrý dojem: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
etiketa verbální (slovní) komunikace vztahy neverbální (mimoslovní) komunikace zaměstnání pracovní vztahyAutorovy další knížky
2008 | Etiketa v zaměstnání - Udělejte dobrý dojem |
1991 | Moderní společenské způsoby |