Filmové plakáty – Dějiny jednoho média hodnocení
Ian Haydn Smith
Tvorba filmových plakátů je stará jako film samotný. Plakáty zpočátku poukazovaly na téma propagovaného filmu: od dobrodružství a romantiky až po napínavé a mrazivé horory. Poté, s nástupem fenoménu filmových hvězd, začaly prodávat zejména hollywoodský životní styl. Tato kniha, plná plakátů z nejrůznějších částí světa a všech období filmové tvorby, je podrobnou historií jednoho z nejzajímavějších reklamních médií. Obsahuje kapitoly zaměřené na tvůrce plakátů, vývoj stylů, vliv politiky a ideologie i na to, jakou roli ve vývoji filmového plakátu hrála komerce. Je to zábavná, poučná a strhující cesta po kinematografii, umění a obchodu, který láká miliony diváků do pokladen kin. Oproti původnímu vydání kniha obsahuje i 16 nových stran o vývoji českého a slovenského filmového plakátu!... celý text
Literatura naučná Historie Umění
Vydáno: 2021 , Slovart (ČR)Originální název:
Selling the Movie: The Art of the Film Poster, 2018
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
odpad |
|
0 x |
Hodnocení knihy Filmové plakáty – Dějiny jednoho média: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
dějiny filmu plakáty filmový průmysl
Autorovy další knížky
2021 | Stručný příběh filmu |
2021 | Filmové plakáty – Dějiny jednoho média |
2021 | Stručný příběh fotografie |