Go: Fascinující hra: Asijský model obchodní strategie hodnocení
Jasujuki Miura
Odborně-populární publikace objasňující pravidla hry go a současně i asijský model obchodní strategie. Principem prastaré deskové hry je dělení území na hrací ploše mezi oba hráče. Nejde o boj na život a na smrt jako např. u šachu, nýbrž o výhodné soužití. Paralely mezi světem byznysu a světem go ukazují na konkrétních příkladech, jak se osvědčila moudrost této hry v japonské ekonomice a politice.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1996 , PerseusOriginální název:
Go: An Asian Paradigm for Business Strategy, 1995
více info...
5 |
|
2 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Go: Fascinující hra: Asijský model obchodní strategie: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 5
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy knížky
1996 | Go: Fascinující hra: Asijský model obchodní strategie |