ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence? hodnocení
Jiří Dostál , Květoslav Bártek , Milan Klement , Jan Kubrický
Monografie se zabývá teorií programové výuky. Rozebírá výzkum na téma využití ICT ve výuce na MŠ, ZŠ a SŠ. Výzkum je rozpracován do mnoha výzkumných hypotéz, které se pak vyhodnocují jak tabulkou, tak i slovním hodnocením. Některé hypotézy se pak podrobněji zkoumají i podle různých faktorů, které mohou ovlivnit výsledek výzkumu dané hypotézy.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence?: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).