Integrace dětí s aspergerovým syndromem a vysokofunkčním autismem do vzdělávacího procesu hodnocení
Roman Pešek
Publikace shrnuje výsledky dotazníkového průzkumu, který proběhl v APLA Praha v únoru a březnu 2012. Průzkum sledoval zkušenosti rodičů s integrací jejich dětí s AS a VFA do škol a vzdělávacího procesu. Motivací pro realizaci tohoto průzkumu byly mj. zpětné vazby z rodičovských skupin pro rodiče dětí s VFA a AS.
5 |
|
0 x |
4 |
|
3 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Integrace dětí s aspergerovým syndromem a vysokofunkčním autismem do vzdělávacího procesu: 75 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).