Jak přivolat déšť: ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci hodnocení
Mike Schultz
Tato kniha není jen pouhou další sbírkou málo užitečných rad a tipů, které vám k obchodním úspěchům nepomohou. Na rozdíl od takových příruček, plných tlachání a abstraktních a prázdných pojmů, přichází autoři se skutečně novým přístupem, s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, které vás připraví na úspěch a dovedou vás k němu. Kniha je plná každodenních řešení a přesvědčivých příběhů úspěšných prodejců.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , BizBooksOriginální název:
Rainmaking conversations
více info...
5 |
|
2 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak přivolat déšť: ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy knížky
2012 | Jak přivolat déšť: ovlivnit, přesvědčit a prodat v jakékoli situaci |