Jak psát reklamní text hodnocení
Zdeněk Křížek
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o...
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak psát reklamní text: 72 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 5
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
1998 | Jak psát reklamní text |
2002 | Život s reklamou |
1995 | Základy reklamy |