Jak vzniká zisk hodnocení
Eliyahu M. Goldratt
Světově uznávaný tvůrce předního manažerského přístupu dneška (teorie omezení) ukazuje ve svém novém románovém bestselleru na životě softwarové firmy, proč pro očekávané zlepšení výsledků nestačí zavedení nových technologií. Můžete sledovat, jak hrdinové knihy řeší vzniklé obtíže a krizové situace poté, co zjistili, že se jejich doposud prosperující firma dostala na okraj propasti. Nyní musejí vše dělat radikálně jinak. Vyjde firma díky tvořivému myšlení svých šéfů z tohoto kola konkurenčního boje větší, silnější a bohatší než kdykoliv předtím?... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2004 , GradaOriginální název:
Necessary but not sufficient
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak vzniká zisk: 70 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).