Kouzlo ceny - Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách hodnocení
Magdalena Čevelová
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou. Kromě teorie e-kniha obsahuje i řadu otázek k zamyšlení a praktická cvičení a malé rituály, která si můžete hned při čtení vyzkoušet. ISBN 978-80-87749-220-9, 978-80-87749-221-6 jsou chybná (nesprávně uveden identifikátor vydavatele)... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Kouzlo ceny - Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2018 | Kouzlo ceny - Průvodce cenotvorbou pro podnikatele ve službách |
2013 | Marketing bez reklamy |
2015 | Marketingový plán na pivním tácku |
2022 | 4 cesty duše: Živlová typologie v podnikání |