Kreativní management pro divadlo hodnocení
Jan Dvořák
Mohutný nástup zcela nového sektoru soukromopodnikatelského divadla, jakož i dynamického sektoru nezávislých neziskových divadelních subjektů v polistopadové éře u nás vytvořil paradox v nedostatečné reflexi tohoto vývoje, tohoto obratu a často návratu k bohaté historii a praxi českého divadla před rokem 1948. Kniha je první pomocí v potřebě vyrovnat se s novými poznatky managementu a nových realizačních procesů a je přednostně určena pro adepty studia managementu nebo produkce divadla i příbuzných uměleckých oborů, pro studenty těchto oborů i pro další zájemce a osoby praxe: pracovníky v kultuře a umění, producenty, podnikatele v oblasti umění, manažery, organizátory, kurátory apod. Není to však jen know-how jak podnikat a organizovat divadlo, ale je to i dílo iniciační a vizionářské, vademecum povzbuzení: k odvaze, k vykročení, k nové cestě, k tvořivosti, k riskování, umožňující nevidět realitu jako soubor problémů, ale jako množinu příležitostí. Publikaci provází výmluvný obrazový plán (273 černobílých ilustrací) a podrobný soupis literatury. Na tuto knihu pak bezprostředně navazuje čítanka Management divadla – antologie textů a posléze i slovníček základních pojmů a termínů (Malý slovník managementu divadla) od téhož autora.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Kreativní management pro divadlo: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2004 | Kreativní management pro divadlo |
1999 | Sklep 1971-1999 |
2014 | Kamil Lhoták a kniha |
1996 | Příští vlna / Next Wave |
2002 | Divadlo Viola - 40 sezon |