Kritická místa matematiky základní školy v řešení žáků hodnocení
Naďa Vondrová
Kniha přináší výsledky výzkumu dosažené v rámci projektu GAČR. Kritická místa matematiky základní školy v letech 2012–2014. Jedním z cílů projektu bylo shromáždit a analyzovat žákovské postupy při řešení úloh z tzv. kritických oblastí v matematice základní školy. Jde o oblasti, v nichž žáci často a opakovaně selhávají, jinak řečeno, které nezvládnou na takové úrovni, aby se jejich matematická gramotnost produktivně rozvíjela a aby mohla být tvořivě užívána v každodenním životě.Jako metodu výzkumu kniha volí klinické rozhovory, které jsou s žáky vedeny v průběhu jejich řešení pečlivě připravených úloh z výše uvedených témat, případně bezprostředně po něm. Kniha je určena badatelům v didaktice matematiky, didaktikům matematiky a vzdělavatelům učitelů matematiky a 1. stupně základní školy.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Kritická místa matematiky základní školy v řešení žáků: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2000 | Elementární matematika |
2016 | Kritická místa matematiky základní školy v řešení žáků |
2020 | Matematická slovní úloha |