Manažer 21. století hodnocení
Di Kamp
Manažerské techniky, metody a postupy. Praktická příručka reaguje na skryté i zjevné potřeby stávajících i budoucích manažerů, kteří se ženou za vidinou úspěchu, aniž by vnímali rozdíl mezi tím, co by chtěli, co je možné, a tím, co je efektivní. Být manažerem je velmi náročné a vyčerpávající postavení a nároky na manažerskou práci budou i nadále narůstat. Každý, kdo chce být efektivním manažerem, by měl změnit především sám sebe. Je třeba, aby se naučil chápat změnu jako pozitivní sílu, které musí umět využívat, a ne se jí bát a bránit se jí. Mimořádný důraz je kladen na efektivní komunikaci a personální dovednosti manažerů, především v oblasti motivování lidí a v osvojování si podpůrné, poradenské a vzdělávací role. Autorka fundovaně, srozumitelně a jasně poučí čtenáře o tom, jak se naučit správně komunikovat, jak řídit své podřízené, jakým způsobem myslet, jak si rozdělit práci a nezanedbávat ani relaxaci a nabývání nových sil.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2000 , GradaOriginální název:
The 21st Century Manager, 1999
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Manažer 21. století: 67 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).