Marketing jako šachová hra hodnocení

Marketing jako šachová hra
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/150547/marketing-jako-sachova-hra-150547.jpg 3 3 3

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!... celý text

5
0 x
4
2 x
3
0 x
2
0 x
1
1 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Marketing jako šachová hra: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy knížky

2013  60%Marketing jako šachová hra