Marketingová komunikace a public relations hodnocení

Marketingová komunikace a public relations
https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/286530/mid_marketingova-komunikace-a-public-re-0CO-286530.jpg 5 1 1

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese... celý text

5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketingová komunikace a public relations: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).