Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing hodnocení

Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/38_/381030/mid_marketingova-komunikace-v-miste-pro-2M6-381030.png 5 3 3

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.

5
3 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).