Metodika edukace soudobých dějin v muzeu hodnocení
Václav Sixta
Metodika je určena všem, kteří plánují, připravují a vedou vzdělávací programy v muzeích. Může být také inspirativní pro učitelky a učitele navštěvující muzea se svými třídami. Publikace nabízí stručný souhrn současné didaktiky soudobých dějin a nastiňuje současný stav vystavování soudobých dějin v muzeích. Kromě toho se věnuje několika specifickým tématům, jako je práce s emocemi či zapojení pamětnických svědectví do vzdělávacích programů. Těžištěm metodiky je však její praktická část, která nabízí desítku vzdělávacích situací: tedy situací, jež lze vytvářet v rámci vzdělávacích programů a které podporují účastnice a účastníky v práci s historickými prameny a rozvoji historického myšlení. Ke každé z těchto situací je připojen příklad z praxe a návrh postupu, jak takový program může vypadat. Metodika je připravena k tomu, aby si ji čtenářky a čtenáři přivlastňovali a přizpůsobovali podmínkám, v nichž pracují. Věříme, že na jejím základě může každý rozvíjet vlastní pedagogický styl.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.
Autorovy další knížky
1910 | Dějiny a popis děkanského chrámu Sv. Bartoloměje v Kolíně |
2021 | Metodika edukace soudobých dějin v muzeu |