Mezinárodní marketing hodnocení
Hana Machková
Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu.
5 |
|
0 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Mezinárodní marketing: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2009 | Mezinárodní marketing |
2014 | Mezinárodní obchodní operace |
2002 | Mezinárodní obchod a marketing |
2010 | International marketing |
1995 | Stručný výkladový slovník managementu |