Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi hodnocení

nehodnoceno
Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi
https://www.databazeknih.cz/img/books/54_/546007/mid_moznosti-objektivizace-hodnoceni-metakognitivniho-mysle.png 0 0 0

Předkládaný text se věnuje problematice matematického vyučování a učení v souvislosti se zapojením metakognitivních aktivit. Text vznikl na základě projektu OP VVV jako výsledek analýzy výsledků akčních výzkumů učitelů matematiky, kteří do svých příprav zapojili problémové úlohy a metakognitivní aktivity. Text nejprve seznamuje čtenáře s problematikou akčního výzkumu a následně s konstruktem metakognice. Hlavní těžiště práce leží jednak v ukázkách portfolií učitelů, které reprezentativně demonstrují zapojení příslušného komponentu metakognice, a dále pak v příkladech popisu akčních výzkumů realizovaných učiteli včetně analýzy vzešlých výsledků. Text je určen nejen současným učitelům matematiky a studentům učitelství matematiky, ale i všem dalším současným i budoucím učitelům hledajícím možné způsoby objektivizace svého hodnocení prostřednictvím realizace akčního výzkumu a inspiraci pro svou výuku, neboť konstrukt metakognice není zcela svázán s příslušnou oblastí (vyučovacím předmětem) a množství metakognitivních aktivit uvedených v této publikaci je možné použít i v jiných oblastech (vyučovacích předmětech) s minimálně, nebo dokonce žádnou úpravou v zadání úlohy.... celý text


Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami pod její obálkou.