Nádraží a železniční tratě, 4.díl hodnocení
Ivo Mahel
Čtvrtý díl knihy Nádraží a železniční tratě, jež vychází v rámci edice Zmizelá Praha, opět mapuje dřívější podobu míst, jež prošla či v nejbližší době projdou výraznými proměnami. Některé objekty nádraží Praha-Bubny již podlehly demolici a další redukce původního komplexu se chystá. Masarykovo nádraží, dnes nejstarší pražská budova svého druhu, bylo za svou stosedmdesátiletou existenci mnohokrát upravováno. Podobně se mění i jen o málo mladší mohutný Negrelliho viadukt. Kniha připomíná i další místa, jako traťový úsek vedoucí k Těšnovu či z Buben přes Dejvice a Veleslavín do Hostivice. Na čtenáře čekají pozoruhodné záběry.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Nádraží a železniční tratě, 4.díl: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2005 | 150 let parostrojní železnice na Kladně |
2014 | Nádraží a železniční tratě, 3. díl |
2013 | Nádraží a železniční tratě, 2. díl |
1994 | Trolejbusy v Praze 1936-1972 |
2019 | Osobní vozy ČSD II. 1939–1992 |