Nové pravidlá marketingu a PR hodnocení
David Meerman Scott
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/131991/nove-pravidla-marketingu-pr-131991.jpg
4
4
4
Kniha o tom ako efektíven využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov.
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2010 , Eastone BooksOriginální název:
The New Rules of Marketing and PR, 2010
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Nové pravidlá marketingu a PR: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).