Nové pravidlá marketingu a PR hodnocení

Nové pravidlá marketingu a PR
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/131991/nove-pravidla-marketingu-pr-131991.jpg 4 4 4

Kniha o tom ako efektíven využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov.

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Eastone Books
Originální název:

The New Rules of Marketing and PR, 2010


více info...
5
1 x
4
2 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Nové pravidlá marketingu a PR: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

David Meerman Scott
americká, 1961
2010  80%Nové pravidlá marketingu a PR