Oceňování značky a jeho význam hodnocení

Oceňování značky a jeho význam
https://www.databazeknih.cz/img/books/19_/197435/bmid_ocenovani-znacky-a-jeho-vyznam-KSC-197435.jpg 5 1 1

Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky, přináší příklady aplikace oceňování značky pro různé účely, ukazuje možnou roli reklamní agentury při oceňování značky a přehledně shrnuje hlavní myšlenky současné diskuse o síle a tzv. ekvitě značky. Knihu ocení zejména finanční manažeři, marketingoví specialisté, pracovníci reklamních agentur a odhadc... celý text

5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Oceňování značky a jeho význam: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy knížky

2002  100%Oceňování značky a jeho význam