Opožděný vývoj řeči-Dysfázie-metodika reedukace hodnocení
Dana Kutálková
Do jedné příručky jsou z praktických důvodů spojeny metodiky opožděného vývoje řeči a dysfázie, protože na sebe navazují a úzce spolu souvisejí. Metodika reedukace dysfázie vznikala postupně, z potřeby systematicky, komplexně a přitom přehledně formulovat možnosti ovlivnění této závažné a diagnosticky i terapeuticky obtížné poruchy. Vzhledem k variabilitě příznaků je dysfázie velmi často diagnostickým problémem, proto autorka uvádí (na rozdíl od předchozích metodik) i stručný přehled jejích projevů.... celý text
5 |
|
3 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Opožděný vývoj řeči-Dysfázie-metodika reedukace: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2005 | Logopedická prevence |
2002 | Opožděný vývoj řeči-Dysfázie-metodika reedukace |
2011 | Budu správně mluvit - Chodíme na logopedii |
2010 | Vývoj dětské řeči krok za krokem |
2010 | Jak připravit dítě do 1. třídy |