Praktická encyklopedie žurnalistiky hodnocení
Barbora Osvaldová , Jan Halada
Podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru. Obsahuje též Listinu základních práv a svobod a Etický kodex novináře Dotisk r. 2004... celý text
5 |
|
4 x |
4 |
|
3 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Praktická encyklopedie žurnalistiky: 82 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 9
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).