Proč nakupujeme hodnocení
Paco Underhill
Nelze zadat - jedná se knihu z oboru Marketing a Management Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej
Literatura naučná
Vydáno: 2007 , Management PressOriginální název:
Why We Buy: The Science of Shopping
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Proč nakupujeme: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).