Proč nakupujeme hodnocení

Proč nakupujeme
https://www.databazeknih.cz/img/books/32_/329763/bmid_proc-nakupujeme-Lp5-329763.jpg 3 1 1

Nelze zadat - jedná se knihu z oboru Marketing a Management Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej

Literatura naučná
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Why We Buy: The Science of Shopping


více info...
5
0 x
4
0 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Proč nakupujeme: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

2007  60%Proč nakupujeme