Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy hodnocení
Markéta Dvořáková
Publikace podává celkový přehled o projektovém vyučování s důrazem na zpracování obsahu vyučování. Objasňuje vznik projektového vyučování a názory představitelů americké pragmatické pedagogiky na projektové vyučování, podrobně popisuje teorii i praxi projektového vyučování v ČSR v období první republiky, včetně úsilí o integraci vzdělávacích obsahů. Analyzuje teoretické přístupy i praktické pokusy o projektové vyučování od 90. let 20. století, včetně doporučení pro realizaci projektového vyučování pro současnou školu.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2015 | Základní učebnice pedagogiky |
2009 | Učíme v projektech |
2009 | Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy |
2014 | Genius loci při tvorbě environmentálních programů |