Psychologie médií hodnocení

Psychologie médií
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/163207/bmid_psychologie-medii-JgQ-163207.jpg 4 13 13

Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé. Autor této poutavé knihy David Giles, který je lektorem psychologie médií při britské University of Winchester, zkoumá naše vztahy s médii, zabývá se účinky reklamy, adorací celebrit a vlivem médií na chování lidí. Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.... celý text

Literatura naučná Psychologie a pedagogika
Vydáno: , Grada
Originální název:

Psychology of the Media


více info...
5
6 x
4
4 x
3
3 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Psychologie médií: 85 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 13

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

David Giles
britská, 1964
2012  85%Psychologie médií