Psychologie prodeje hodnocení

Psychologie prodeje
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/160030/bmid_psychologie-prodeje-plb-160030.jpg 1 1 1

Učebnice pro střední odborná učiliště. Je rozdělena do dvou částí: úvod do psychologie (základy obecné psychologie, psychologie osobnosti a sociální psychologie) a psychologie trhu (obchodní činnost a její psychologická hlediska, psychologie zboží, nabídky a poptávky, komunikace na trhu - propagace a reklama, psychologie spotřebního chování a osobnost spotřebitele, psychologie prodeje a koupě, marketing a psychologický průzkum trhu).... celý text

Literatura naučná Učebnice a slovníky
Vydáno: , Fortuna Libri (ČR)
Originální název:

Psychologie obsluhy a služeb, 1995


více info...
5
0 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
1 x

Hodnocení knihy Psychologie prodeje: 0 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy