Psychologie prodeje hodnocení
Daniela Pauknerová , Eva Bedrnová
Učebnice pro střední odborná učiliště. Je rozdělena do dvou částí: úvod do psychologie (základy obecné psychologie, psychologie osobnosti a sociální psychologie) a psychologie trhu (obchodní činnost a její psychologická hlediska, psychologie zboží, nabídky a poptávky, komunikace na trhu - propagace a reklama, psychologie spotřebního chování a osobnost spotřebitele, psychologie prodeje a koupě, marketing a psychologický průzkum trhu).... celý text
Literatura naučná Učebnice a slovníky
Vydáno: 1995 , Fortuna Libri (ČR)Originální název:
Psychologie obsluhy a služeb, 1995
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
1 x |
Hodnocení knihy Psychologie prodeje: 0 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).