Reklama Triky, které vás dostanou hodnocení
Ondřej Sedláček
Cílem autora je seznámit čtenáře s těmi stránkami reklamy, se kterými se běžný smrtelník běžně nesetká, a nabízí tak přitažlivý pohled do zákulisí oboru o kterém každý rád mluví a málokdo o něm něco doopravdy ví. Autor nemá za cíl vás nudit nebo podávat obšírná a hluboká odborná pojednání. V žádném případě se tedy nejedná o šedivá a suchá vysokoškolská skripta – i přes skutečnost, že autor se živil i jako pedagog na vyšší odborné škole zaměřené na reklamní tvorbu – je plná barevných inzerátů, příkladů, sloganů a vůbec příkladů z praxe.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
1 x |
Hodnocení knihy Reklama Triky, které vás dostanou: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2009 | Reklama Triky, které vás dostanou |
2009 | Předlistopadová jablka |
2008 | Povídky přirozené i nadpřirozené |
2021 | Román z minulého století - O pestrém a šedivém životě našich předků |