Reklama v češtině, čeština v reklamě hodnocení

Reklama v češtině, čeština v reklamě
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/113251/reklama-v-cestine-ce-113251.jpg 3 2 2

Publikace analyzující reklamu z převážně lingvistického a stylistického hlediska. Autorka zkoumá jazykové prostředky reklamy jako svébytného útvaru na pomezí stylistiky a umění a na řadě četných příkladů z praxe ozřejmuje nástroje, působící vědomě i nevědomě na naše myšlení a konání.

5
0 x
4
0 x
3
2 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Reklama v češtině, čeština v reklamě: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

čeština reklama a propagace stylistika, sloh

Autorovy další knížky

Světla Čmejrková
česká, 1950 - 2012
2000  60%Reklama v češtině, čeština v reklamě
1999  80%Jak napsat odborný text
1996  67%Čeština, jak ji znáte i neznáte
2011  0%Mluvená čeština
2003  60%Jazyk, média, politika