Reklama v češtině, čeština v reklamě hodnocení
Světla Čmejrková
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/113251/reklama-v-cestine-ce-113251.jpg
3
2
2
Publikace analyzující reklamu z převážně lingvistického a stylistického hlediska. Autorka zkoumá jazykové prostředky reklamy jako svébytného útvaru na pomezí stylistiky a umění a na řadě četných příkladů z praxe ozřejmuje nástroje, působící vědomě i nevědomě na naše myšlení a konání.
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Reklama v češtině, čeština v reklamě: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2000 | Reklama v češtině, čeština v reklamě |
1999 | Jak napsat odborný text |
1996 | Čeština, jak ji znáte i neznáte |
2011 | Mluvená čeština |
2003 | Jazyk, média, politika |