Reklama v češtině, čeština v reklamě hodnocení
Světla Čmejrková
Publikace analyzující reklamu z převážně lingvistického a stylistického hlediska. Autorka zkoumá jazykové prostředky reklamy jako svébytného útvaru na pomezí stylistiky a umění a na řadě četných příkladů z praxe ozřejmuje nástroje, působící vědomě i nevědomě na naše myšlení a konání.
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Reklama v češtině, čeština v reklamě: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
čeština reklama a propagace stylistika, sloh
Autorovy další knížky
2000 | Reklama v češtině, čeština v reklamě |
1999 | Jak napsat odborný text |
1996 | Čeština, jak ji znáte i neznáte |
2011 | Mluvená čeština |
2003 | Jazyk, média, politika |