Retail marketing hodnocení

Retail marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/103664/retail-marketing-103664.jpg 4 2 2

Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.... celý text

5
1 x
4
0 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Retail marketing: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autoři knihy

Milan Postler
česká, 1960