Senior - zákazník budoucnosti hodnocení
Andreas Reidl
Jediná kniha na trhu, která se věnuje starší generaci a její spotřebitelské síle. Senioři se stále více dostávají do ohniska zájmu veřejnosti, obchodníky a marketéry nevyjímaje. Kdo chce uspět na tomto trhu spotřebitelů, musí na seniory cíleně zaměřit své marketingové aktivity. Kniha Senior – zákazník budoucnosti vás navede, jak za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit tuto kupní sílu o svých produktech a službách.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Senior - zákazník budoucnosti: 50 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).