Specifické poruchy učení hodnocení
Lenka Krejčová , Zuzana Bodnárová , kolektiv autorů , Kamila Balharová , Kamila Šemberová , Zuzana Hladíková
* tipy pro práci doma i ve škole * od předškolního věku po maturitu * využití moderních technologií * SPU = učíme se jinak * ověřeno v praxi Cílem publikace je pomoci učitelům, rodičům i starším žákům pochopit, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení, do jakých oblastí školního i běžného každodenního života se promítají, jak lze obtíže účinně minimalizovat a současně jak nalézt vhodné postupy a nástroje, které mohou napomoci, aby do učebního procesu SPU zasahovaly co nejméně. Sto praktických tipů vám pomůže zvládnout SPU v předškolním i školním věku, a to jak v domácím, tak ve školním prostředí. Seznámí vás se stávající legislativou i s psychologickými a speciálně pedagogickými postupy, s nimiž se setkáte v poradnách. Kapitoly doplňují případové studie a odkazy na konkrétní pracovní listy či pomůcky, které při práci s dětmi a dospívajícími se SPU můžete využít. Autorky publikace podkládají své rady nejen svým vědeckým zázemím a odborností, ale především praktickými zkušenostmi z každodenní praxe či z domácího prostředí. Kniha je určena jak pro učitele, tak pro rodiče.... celý text
5 |
|
7 x |
4 |
|
5 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Specifické poruchy učení: 92 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 12
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
poruchy učeníAutoři knihy
česká Zuzana Bodnárová
česká kolektiv autorů
Kamila Balharová
česká Kamila Šemberová
česká, 1962 Zuzana Hladíková
česká