Srovnávací pedagogika hodnocení
Miroslava Váňová
Předložený text zachovává vědeckou serióznost, ale přitom je psán čtivě, svižně a nejen odborné veřejnosti srozumitelně. Textů, které tvoří skutečné přemostění mezi pedagogickou teorií a školskou realitou, není na současném trhu příliš. Objevují se texty velmi odborné, analyzující pedagogickou teorii v její „širokospektrálnosti“, na druhé straně existují texty spíše metodického charakteru. ... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Srovnávací pedagogika: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2003 | Srovnávací pedagogika |
Úvod do srovnávací pedagogiky | |
1970 | Teoretické a metodologické otázky srovnávací pedagogiky. |