Strategický marketing hodnocení

Strategický marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/332027/bmid_strategicky-marketing-JRI-332027.jpg 4 1 1

Cieľom predkladanej publikácie je: vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.... celý text

5
0 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Strategický marketing: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

2014  80%Strategický marketing