Styly učení žáků a studentů hodnocení
Jiří Mareš
240 s. obsah: Předmluva 1 Pojetí stylů učení 1.1 Jak se učit co nejlépe 1.2 Hledání teoretických základů 2 Základní pojmy: učení, styl, kognitivní styly, styly učení 2.1 Učení 2.2 Styl 2.3 Kognitivní styly 2.4 Kognitivní styly a styly učení 2.5 Taktiky učení a strategie učení 2.6 Pojetí učení, přístupy k učení, učební orientace, učební orchestrace 2.7 Styly učení 3 Diagnostika stylů učení 3.1 Obecné problémy 3.2 Přehled používaných metod 3.3 Vybrané metodologické problémy 4 Ovlivňování stylů učení 4.1 Základní rozhodnutí 4.2 Strategie neovlivňování stylů učení 4.3 Strategie ovlivňování stylů učení 4.4 Vnější řízení změn 4.5 Metakognice 4.6 Autoregulece změn... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
2 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Styly učení žáků a studentů: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2008 | Pedagogický slovník |
2007 | Psychologie pro učitele |
2013 | Pedagogická psychologie |
1998 | Styly učení žáků a studentů |
1990 | Sociální a pedagogická komunikace ve škole |