Turnovsko-kralupsko-pražská dráha hodnocení
Zdeněk Šindlauer
Historie vzniku jednotlivých drah, včetně této Turnovsko-kralupsko-pražské, byly často složité a zdlouhavé. Z myšlenek a návrhů podoby zmíněné trasy vznikly projekty a následovala postupná stavba jednotlivých částí. Hlavní tratě byly vytvořeny mezi Turnovem a Kralupy nad Vltavou a pak byla zprovozněna trať z Neratovic do Prahy. Autor v knize podrobně popisuje, jak se na konkrétních částech Turnovsko-kralupsko-pražské dráhy pracovalo. V knize se nachází několik barevných a černobílých kreseb a rovněž technické nákresy tratí. [ Zdroj: Národní knihovna ČR ]... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Turnovsko-kralupsko-pražská dráha: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2017 | Prasákův deník |
1999 | Už dlouho nejel žádnej vlak |
2008 | Severočeská transverzálka |
2007 | Česká Lípa-Střelnice – Kursk |
2004 | Vlakopis lužický |