Úsměv a smích u pomáhajících profesí hodnocení

Úsměv a smích u pomáhajících profesí
https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/454323/bmid_usmev-a-smich-u-pomahajicich-profes-QJg-454323.png 4 1 1

Hlavním tématem publikace je úsměv a smích nazíraný z různých úhlů pohledu. V úvodu se čtenář dozví, jak smích obecně působí na člověka. V dalších částech knihy autor představuje úsměv a smích jako na nástroj komunikace, věnuje se využívání smíchu a úsměvu při péči o pacienty či klienty. Neponechává stranou ani roli smíchu a humoru coby prevence profesionálního stresu u pomáhajících profesí. Text této knihy provází řada cvičení, autor doporučuje všechny vyzkoušet. I když jsou některá z nich méně obvyklá, mohou se hodit v soukromí nebo pro pobavení přátel. Čtenář tak navíc překoná zábrany smát se, bude se častěji usmívat a život jej bude více bavit. Kniha obohatí nejen pracovníky pomáhajících profesí, ale může být zajímavou inspirací všem, kdo chtějí vést veselejší život. O autorovi Emeritní primář MUDr. Karel Nešpor, CSc. má atestace z psychiatrie, léčby návykových nemocí a psychoterapie. Často přednáší a publikuje. Jeho knihy se těší čtenářskému zájmu díky jejich srozumitelnosti a humornému nadhledu.... celý text

5
0 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Úsměv a smích u pomáhajících profesí: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).