Ve spárech reklamy hodnocení
Jan Zeman
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/137155/ve-sparech-reklamy-137155.jpg
4
3
3
Vývoj reklamy od jejích počátků a způsoby, jak zákazníka získat.
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Ve spárech reklamy: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2001 | Velká kniha tajemství a záhad |
2002 | Velká kniha otázek a záhad |
2018 | Zápisník návštěvníka památek |
2002 | Terorismus |
1994 | Ve spárech reklamy |