Vstup do světa logotvorby hodnocení
Tomáš Vachuda
Loga jsou všude kolem nás. Přesto je mnozí vnímají jako pouhé obrázky. Loga jsou ale mnohem víc. Jsou to vypravěči. Vypráví nám příběhy značek, v jejichž čele stojí. Jsou to tváře byznysů v komerčním světě. A v neposlední řadě předávají cílové určitou zprávu zákazníkům, na které byznys cílí. Více o těchto a dalších rolích loga se dočtete uvnitř knihy. Kniha je především teoretická. Obsahuje ale i desítky názorných obrázkovů. Je psaná stylem, kterému porozumí i laik. Jejím cílem je totiž osvěta. Grafici a samotní logotvůrci se však také nudit nebudou, jelikož zde naleznou spoustu užitečných a praktických tipů z praxe. Jedná se o komplexní průřez logotvorbou. Je to příručka, která vás provede celým procesem tvorby loga a objasní, jaká pravidla by mělo logo dodržovat, jak by se mělo k tvorbě přistupovat, co vše je zapotřebí pro tvorbu znát a vysvětlí, jaký to má vše smysl – k čemu logo slouží a jakou má hodnotu. E-book ale přijde vhod i těm, kteří se chystají logo poptávat. Zjistí totiž, nad čím se mají zamyslet a na jaké otázky od designera se mají připravit. Zároveň jim úvodních pár kapitol vysvětlí, k čemu logo slouží a jak by se na něj mělo pohlížet. Věříte-li tomu, že je tvorba loga práce na pár minut, že je logo nedůležitý obrázek a že nemá žádnou hodnotu, začtěte se do e-booku a zjistěte, jak tomu ve skutečnosti je.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Vstup do světa logotvorby: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).