Výkonnostní marketing s Google Analytics

Výkonnostní marketing s Google Analytics
https://www.databazeknih.cz/img/books/95_/95718/vykonnostni-marketing-s-google-analytics-strategie-a-techniky-maximalizace-online-roi-95718.jpg 3 1 1

Strategie a techniky maximalizace online ROI Jak se návštěvníci dostali na váš web? Jak se na něm chovají? Kolik z nich se stane zákazníky? Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali zákazníky? Zaměřte se také ve svém marketingovém úsilí na výkon. Tento průvodce vám krok za krokem ukáže, jak zlepšit vaši online marketingovou strategii s pomocí Google Analytics. Na konkrétních příkladech a postupech z praxe pomocí nejužitečnějších metrik a jejich kombinací se naučíte vyhodnocovat dostupná data, optimalizovat existující web a rozhodnout, které kanály nebo kampaně upřednostnit. Dozvíte se, jak dosáhnout vyšších konverzí a zisků z vyhledávání, placených kampaní i sociálních sítí. Naučíte se mimo jiné: - Definovat úspěšnou, na ROI zaměřenou online strategii - Nastavit Google Analytics, nebo instruovat webmastera - Využívat základní i pokročilé analytické koncepty a funkce - Zhodnocovat výkon webu a měřit efektivitu SEO - Naplánovat a vyhodnotit marketingové kampaně ve vyhledávačích - Měřit aktivity a kampaně na sociálních sítích a v e-mailu - Sledovat a optimalizovat výkon grafické reklamy a offline marketingu O autorech: Sebastian Tonkin působí ve společnosti Google v marketingovém týmu Google Analytics. Jako redaktor přispívá do oficiálního blogu této služby. Caleb Whitmore vlastní konzultační a školicí firmu zaměřenou na Google Analytics. Přispívá také do blogů zaměřených na výkonnostní marketing. Justin Cutroni je respektovaným odborníkem na webovou analytiku, který pomáhá podnikům integrovat Google Analytics a webovou analytiku do jejich rozhodovacích procesů. Je autorem blogu Analytics Talk a často vystupuje na konferencích.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Performance Marketing with Google Analytics: Strategies and Techniques for Maximizing Online ROI , 2010


více info...
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autoři knihy