Vzěláváme budoucí učitele (nové přístupy k pedagogicko-psychologické přípravě studentů učitelství) hodnocení
Jaroslava Vašutová
Kniha zhodnocuje výsledky dvouletého týmového snažení vzdělavatelů učitelů ze čtyř pedagogických fakult v projektu "Zkvalitnění pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů". V základním realizačním týmu byly vyvíjeny a empiricky ověřovány originální přístupy ve vzdělávání budoucích učitelů, které byly řešitelským týmem vytyčeny jako aktuální problémy oborů pedagogika a psychologie a mají rozhodující váhu v pedagogicko-psychologické přípravě učitelů (Pedagogické dny, inovativní model pedagogické praxe, studentské portfolio a koncepce státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie ve studijním programu učitelství). Nové přístupy ve vzdělávání budoucích učitelů jsou zakomponovány do čtyř vybraných problematik přípravného vzdělávání učitelů. Autoři ukazují, jak lze využít existující teorie, výzkumné výsledky a vzdělávací kontexty v konkrétní řešení. Publikace je určena především vzdělavatelům učitelů na fakultách připravujících studenty učitelství, institucím, které se zabývají dalším kvalifikačním vzděláváním učitelů, ale může zaujmout i lektory v dalším vzdělávání nebo doktorandy oborů pedagogika a psychologie. Důležité informace však přináší i expertům na problematiku učitelského vzdělávání.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Vzěláváme budoucí učitele (nové přístupy k pedagogicko-psychologické přípravě studentů učitelství): 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy knížky
2008 | Vzěláváme budoucí učitele (nové přístupy k pedagogicko-psychologické přípravě studentů učitelství) |