Zákazníci na celý život hodnocení
Paul B. Brown , Carl Sewell
Jak udělat z náhodného klienta stálého zákazníka.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 1996 , TalpressOriginální název:
Customers for Life
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Zákazníci na celý život: 70 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).